sobota 14. februára 2015

Malý Herkules

Dnes je Valentín, špeciálny deň, kedy sa pochopiteľne žiadajú aj špeciálne recenzie. Rozhodli sme sa spracovať najhorší film podľa ČSFD i IMDb, teda Malý herkules, ktorý som (bohužiaľ) videl. Teda, vopred upozorňujem, že tento film radšej naozaj nepozerajte, ani ja som neplánoval, no zvedavosť z pojmu 'najhorší film na svete' bola priveľká.

Je naozaj zaujímavé, že pre Mohameda Khashoggiho to bol prvý a posledný film, ktorý režíroval. Teda, čudoval by som sa, keby mu ešte nejaké štúdio navrhlo spoluprácu. Je jednoduché kritizovať, avšak pri sledovaní Malého Herkula som sa hanbil aj za tvorcov. Či už sa bavíme o dejovej línii, dramaturgii, či technickej stránke filmu, nedá sa nájsť naozaj žiadne pozitívum. Teda, teším sa, že sa to celé skončilo happyendom, ale to je tak asi všetko. Niekoľko ľudí sa pýtalo na internetových diskusiách, či sa dá Malý Herkules vôbec prežiť. Ťažko odpovedať. Prežiť sa každopádne dá, no zanechá to na vás nezmazateľné škvrny. 

Nechcem vedieť čo by sa stalo, keby som si pozrel Herkula v 3D, už z 2D som bol naozaj znechutený. Veľmi sa teším, že Richard Sandrak sa aj vďaka tomuto filmu zviditeľnil a stal sa z neho jeden z najvýraznejších postáv detskej kulturistiky, a taktiež som sa tešil, že sme vo filme videli Brooke Hogan, ktorá bola ako jedna z mála naozaj vžitá so svojou rolou. 

Pokiaľ mi neveríte, že je Malý herkules taký zlý ako hovorím pokojne ma kontaktujte a tento film si pozrite, no ako píšem, nezaručujem vám, že vás to nejakým spôsobom nepoznačí. Každopádne percentuálne nehodnotím, lebo by som sa hanbil dať 2%. Prajem príjemného Valentína :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára